måndag 28 september 2009

Jason DeRulo - watcha say

Hann verkligen inte skriva nå imorse! Hade så satans brottom! ;p Hade ställt telefon på att ringa kvart i sju, och det gjorde den ju då, men då hade jag tydligen bara slagit av den och fortsatt sova.. Vaknade då ingen tjugo över sju... Panik! ;p haha, aja det löste sej det också.
Vi började med planering på morgonen, sen engelska.. Sen so satt i grupprum och tränade svenska ist för so för vi hade ju som svenska prov lektionen efter.. Skrev upp lite nöd-saker i handen också. ;p Men måste säga att svenska provet gick rätt så bra.. Men det var inte lätt! Hon sa att vi kommer skriva det på 10 min , det tog ju som bara en halv timma? ;p Det var två frågor jag lämnade så där rök 13 p, men aja, ! Har ju då engelskaprov imorgon, så blir att plugga till det ikväll då. Katarina ringde å fråga om jag hade lust att rida shalle idag, men nej jag hinner bara inte! ;/ Hade annars varit riktigt kul! ;) Slänger in en bild på mej å shalle i vintras (; En klubbtävling, LB ;p

Aja, har inte mycket mer att skriva om.. Kommer mera uppdatering senare! (;

Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)