onsdag 30 september 2009

dåålig uppdatering! ;o

Vet ni vad... ? Vårat internet fungerar inte längre.. Inte försen imorgon ;/ Men då var jag ju så smart och kom på att vi har ju faktiskt ett mobilt också ;p Så det funkar ju med det, men då är vi ju 4 stycken som alla ska använda det... Aja, jag snodde det och nu ska jag då ha det ett tag! ;p

Har ju varit i skogen hela dagen med skolan idag ;) Kallt satan kan jag ju då säga!;p Vi är ju uppdelade i grupper å har anton, viktor å jonas i min grupp, så det är chill (; Om jag tänker efter så har vi haft jävligt kul, småmobbat Jonas lite kanske? (a) Aja, inge mera intressant ;p

Var å handla med mormor sen ;p haha, sen hem. När då inte internet fungerade så passade jag på att städa. Har faktiskt varit riktigt duktig! ;) Stoppade in alla kläder som låg på golvet osv i garderoben.. För när mamma kommer upp med nytvättade kläder lägger hon dom i soffan och där vill inte jag ha dom så jag typ slänger ner dom på golvet tills jag ska använda dom.. Smart jag vet, men jag ids aldrig lägga in dom i garderoben ;p Men nu är dom dära iallafall (; Sen har jag sortera sminket å stoppa det på ett annat ställe, det fick inte stå på bordet längre ;p Sen har jag lagat några navel piercingar, eller ja, ''hängena'' på dom hade låssnat så jag gjorde nya, dvs från örhängen ;p Så nu har jag en ljusrosa sten med en lila stjärna hängandes, det passar ju också... Men hade inget ljusrosa att stoppa dit.

Men sen har jag damsugit mitt rum också och ja säkert nå mera.. Eller nej, det var allt. Sen var jag så desperat över inte att ha nå internet så jag blev knäpp, nästan iallafall.. ! Men då kom jag på den smarta idén att jag har ju faktiskt msn på telefonen.. Sådära efter tre timmar kom jag på det ! ;p Aja, sen äta och sen gick jag ut till ragge och var lite social med honom. Dvs, gav han morötter ;p hah!

Sen in och sitta hära ;p Sen tyckte jag det lät som om det kom en bil hit nu också, så ska kila ner och se vem det var som kom ;) Om jag inte uppdaterar så myk nu är det ju för att vårat internet inte fungerar;)

Vi syns! ;)
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)