fredag 30 oktober 2009

uppdatering! ;)

haha ja igår och idag har ju uppdateringen vart på topp också.. Ni borde vänja er ;p hahah. Men for ju då till Råneå igår, mötte upp Daniel och for till gårn. Gick dit och kollade lite när erik och oj spelade gh, prata lite och så. Sen ut och stod ute ett tag å prata. Men det var så jäkla kallt, så jag daniel oj malin å hanna gick och satt oss vid tv'n. Och där finns det ju så himla mycke kanaler så det slutade med att vi såg på nå jävla fråge program och ja fan vet vad. Dåligt var det iallafall. Men myste på där ett tag iallafall.

Sen ut, men vette fan varför för kallt som fan var det och jag höll på att frysa ihjäl.. Aja, sen gick vi in igen och stod där ett tag och sen skulle dom precis stäng så vi drog. Snurra lite osv sen drog vi på bk. Satt och pratade lite med kalle och sen gick vi ut. Surrade lite osv sen var det massa folk på bussta så vi gick dit. Varmt och skönt iallafall ;) Där höll pontus och erik och dom på att linda in stefan i papper, han såg ut som nån jävla mumie. haha. Sen tände dom eld på han också! ;s haha hojja så dom håller på. Sen drog alla där ifrån till en eldplats bakom brottarlokalen. Så vi åkte dit vi också, först var det tänkt att kalle och oj och dom skulle paka in sej med oss, men dom gorma så mycket så vi åkte själv. haha.

Satt där vid elden ett tag och tog det chill ;) Men sen kom en viss person dit som jag har jätte stor lust att träffa, verkligen. Så vi drog därifrån. Lämnade av oj hos malin och sen for vi på byn, stod där och snackade med penti, oskar, osv, sen kom Jens och johannes och någon till så stod och pratade med dom ett tag och sen åkte vi och hämtade upp oj igen. Drog upp dit där vars dom satt och eldade, men alla var på väg hem därifrån så vi åkte hem också. Lämnade av oj i jämtön och sen hem till mej. Och satan så trött jag var, somnade så jävla fort jag la huvudet på kudden! Tror daniel gjorde det också, haha, hojja vad trött jag var. Det var ändå inge sent, strax efter ett bara, men trött som fan, jo.!

Aja, mamma ringde och väkte mej klockan åtta imorse så fick springa ut och släppa ut hästarna i hagen och sen in och sova igen. Somande om i någon timma och vaknade kring halv elva typ. Låg och prata osv någon timma, som vanligt alltså ;) haha. Sen när klockan hade hunnit bli ett så var han tvungen att fara hem, så då var det fan bara att kliva upp! haha.

Nu så ska jag väll ta och gå ut och rida hade jag tänkt. Sen har jag ingen aning om vad som händer, blir iallafall att vara med daniel så blir nog att fara åt råneå ;) Sen sova hära.

Men måste kila nu, ska rida ;) Vi hörs, pusss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)