lördag 10 oktober 2009

;);)

Löken har precis åkt hem så nu ska jag ta och uppdatera hära lite! ;) Började med att vi drog ut på byn och jag hanna och amanda gick och satt oss på bk och käkade pizza ;) Eller, först fick vi väll vänta i 45 min på våran pizza kanske? ;p Sen kom det någon fullgubbe och satt sej och började snacka med oss (y) haha! Aja, sen fick vi då våran pizza så vi käkade den och sen kom det massa folk och sen kom löken och hämtade mej så drog iväg med han ;) Åkte runt lite och hade det bara chill ;)


Sen drog vi några varv runt byn igen och träffa robert hanna amanda och dom också ;) Sen var jag med dom ett tag också ;) Sen gårn en sväng ;) Sen byn igen och sen med löken igen :) Snäll som han var så skjutsade han hem mej (y) Satt hära och pratade ett tag och sen drog han ;) Och nu sitter jag hära ;) Ska väll ta och sova nu, blir faktiskt att rida imorgon! ;););) Har inte ridit på 3 veckor nu..


Men jag hör av mej imorgon, pusss! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)