tisdag 27 oktober 2009

dålig uppdatering? ;))

haha, ides inte slå på datorn imorse så skrev inget ;) Klev iallafall upp klockan åtta och gick ut och tog ut hästarna och gav dom mat. Sen in och fortsätta sova! Vaknade kring 12 igen så gick ner och åt och sen gick jag ut till stallet. Städa hela och sen tog jag in ragge och borsta han åde. Sen gick jag ut och red! Deni.

Det började med att han hoppade rakt upp i luften det första han gjorde. haha. Men han var faktiskt riktigt fin! Skrittade ju nu bara barbacka men han var faktiskt riktigt fin! ;) Är så glad över min lilla bäbis. Men han var inte så rolig att ha å göra med innan och efter kan jag ju säga. Om han är jobbig när han inte har vilat 2 månader så kan ni ju tänka er hur han är nu... haha. Min syrra var med och fotade lite. Men blev inga särskilt bra bilder tycker jag. Men kanske slänger upp en eller två här nu sen.

För nu ska jag duscha och fixa mej.. Hela jävla släkten kommer ju hit ikväll.. haha. Vi hörs, pusss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)