fredag 9 oktober 2009

@ Hanna's place ;)

Sitter hemma hos hanna just nu med hanna och matilda :) Skolan har väll varit som vanligt idag då. Började med musik, satt bara och lyssnade på han. Sen så hade vi no, satt i grupprum så det var chill ;) sen hade vi engelska.. Glosförhör, och jag skrev på 3 av 10 så det var ju som lagomt bra! ;p haha. Sen hade vi matte och det var så jäkla trist så jag räknade knappt ngt ;p Sen lunch ;)

Sen hade vi idrott, men jag hanna och matilda var inte med så vi drog till matilda och chillade dära ;) Sen tillbaka till skolan och hade so.. Satt i grupprum med hanna och mohammed , chill det ;) Sen sluta vi och då drog jag matilda och hanna upp på byn och köpte två chips påsar och gick hem till matilda och åååt ;) sen drog vi till hanna och fortsatte äta ;) Och nu är dom i proncip slut ;( Fatta feta vi är (hh)

Aja, sen gick jag och satt mej hära då ;) Ska ta och ringa mammsen nu, vi hörs kanske senare! ;) Blir kanske att sova hos bääst amanda ;) <3

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)