söndag 25 oktober 2009

Hål i väggen (y)


haha, på ca 20 min är det hål i väggen på tv ;) Det får man ju då såklart inte missa! ;))) Skulle fan själv vilja vara med i det, fan så kul ;) haha, med tigtha silver dräckter? Seeexxyyy.. haha.

aja, har faktiskt inte tänkt på att vi har lov den hära veckan! ;) Och jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra! Ska försöka umgås lite med Hanna och matilda, har inte blivit det lika mycket som det brukar nu dom senaste veckorna! ;) Kanske drar till stan också, behöver lite nytt smink osv... Det är aldrig ett bra tecken när man ser botten på burkarna osv? haha.. näe. Men sen vet jag inte mer vad som händer ;) Till helgen är det ju förfan halloween så då måste det ju fan hända något kul! Dricka kanske? Nä jag vet inte, fårse. Har ju faktiskt blivit nykterist..

haha, nog om det, nu ska jag ta och kila ner och se tv! ;) gratis sms nu btw, 073-0739010, vi hörs, puss :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)