måndag 19 oktober 2009

20 saker du inte visste om mej

Jag har insett att min senaste kyss var - braa ;)
Jag pratar - svenska? =)
Jag avskyr - att vara sjuk!
Min/mina bästa vän/vänner är - guld värda!
Min första vän heter - jag kommer inte ihåg ;)
Kärlek är - något jävligt härligt!
När jag borstar tänderna - är det tråkigt
När jag lagar mat - blir det sällan bra ;p
Jag tänder på - killar? ;p
Jag är rädd för - att bli sviken
Den värsta känslan är - ingen aing ;p
Den bästa känslan är - kärlek! <3
Jag är bäst på - leva mitt liv ;)
Jag är sämst på - massa
Om jag var ett djur skulle jag vilja vara - bara för att häst är bäst så, häst ;)
Min mobiltelefon - är svart, sliten, ihop tejpad och funkar oftast bra.
När jag vaknar på morgonen - äter jag frukost ;p
Just nu tänker jag på - vad jag ska skriva hära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)