söndag 25 oktober 2009

uppdatering kanske? ;)

haha, ja uppdateringen har vart på topp idag, tycker ni inte det? ;) Jamen nu till vad jag har gjort då.. Mest bara varit hemma och så på dagen, sett tv osv. Sen kom farmor hit och åt middag med oss.. ;) Fixade mej och åkte med farmor till råneå.. Hon släppte av mej på gårn och där var det så mycket folk som två stycken.. Så pallade verkligen inte att sitta dära så ringde hanna och gick till henne ;) Och innan jag var framme dära hade jag hunnit frysa ihjäl flera gånger ;p

Satt hoss henne och pratade ett tag, snarare någon timma då ;) haha, sen blev vi hungria så vi gick till bk och beställde en pizza ;) Åt den och sen kom pontus, johannes, stefan, robert, ja ni fattar vilka, och gjorde oss sällskap ;p Sen gick vi ut och stod där ett tag och sen drog vi på gårn. Verkligen mitt favorit ställe.. not.. Satt där ett tag och kollade när hanna spelade biljard, och duktig på det var hon.. (n) Sen så kom daniel från jämtön så då for jag iväg med honom och tog det chill ;) Sen efter en timma eller två, har inte så bra koll på tiden, så åkte vi och hämtade Robert och snurrade lite med han, men han är lite sur om jag säger så.. Tror folket fattar varför? ;))) aja, sen kom mamma och hämtade mej så åkte hem och kom hem aldeles nyss ;))

Inte världens roligaste kväll kanske, finns ju som inte så mycket att göra i råneå om man säger så.. Det är gårn eller bk som gäller typ, om jag inte är med Daniel då ;))

Aja, nu ska jag iallafall sova, så godnatt ;) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)