torsdag 15 oktober 2009

ännu mer filmer på yt!

Har laggt ut ännu mer filmer på yt, hittade filmer jag inte ens viste jag hade ;) Men ni kan ju kika dära iallafall, heter raaagge.

Kom iallafall hem från skolan för ett tag sen ;) Vart rätt chill. Vi började med no tror jag ;) Jobbade i grupperna så jag och Anton gick till datasalen och satt dära. Sen hade vi so, datasalen dära med (y) Sen jägarexamen... tråkigt jag vet! Men skulle iallfall några i en grupp dvs jag markus och hanna (y) Hannas hjälp var till stor nytta, det fattar vi alla ;) haha! Men iallafall, vi skulle häva sönder en hagelpatron lr vadfan det nu heter och räkna haglena, och vem fick göra det tror ni? Ehm, jo jag,.. ! ;s Sen elda vi upp kruten också och sen fick vi typ sluta ;)

Gick och åt och sen hade vi dans... Det är lite småkul ändå.. haha! Men ändå.. ! Sen hade vi iallafall matte sista lektionen och dom skulle ha genomgång och eftersom att jag och emil är översmarta i matte och redan gjort allt det dära så gick vi och satt oss i ett grupprum ;) Emil hade så svårt att komma över att han hade 24,5/28, han var seriöst unhappy! Stackaren.. Sen bad han mej spela in när han sa att han var tvungen att ha alla rätt på alla resterande prov det hära året! haha, jojo att du klarar det, men jag har det inspelat så ska påminna han ;)

Sen slutade vi då iallafall, satt med hanna och matilda och anton osv på vårat finfina bort och anton babblade på som fan om ja allt möjligt ;) Munnen gick fan i ett! ;p Sen gick jag med amanda till bussarna och väntade med henne ;) Sen när hon åkt så gick jag till matilda och var med henne ett tag tills mamma kom och hämtade mej ;p Och nu sitter jag hära och har lagt ut lite filmer på yt och ska ta och städa mitt justnu extremt stökiga rum ;) Hoppas ni har nå bättre för er ikväll! ;) Jag hör av mej! Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)