söndag 25 oktober 2009

Jaah ;)

Internet fungerar nu! ;) Jäkla skönt.

Har inte gjort mycket ikväll, lär nog inte bli så mycket heller. ;) Imorgon ska ragge skos om så han får broddar och sen ska jag börja sätta igång han! ;) Har faktiskt varit riktigt skönt med ett rid uppehåll på snart två månader. Behöves verkligen kändes det som! ;) Men nu ska jag då börja igen iallafall. Sadeln ska på omstoppning nu också så det blir att börja med att rida han barbacka och sen när sadeln kommer tillbaka ska jag sälja den och köpa en ny ;) Vet inte riktigt vad jag vill ha för sadel, men en ny iallafall! Får väll se vad jag hittar och vad som passar :D

Men nu ska jag gå och fortsätta tjata på pappa att han ska fylla på telefonen med pengar ;) Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)