fredag 23 oktober 2009

LOOOOV! ;)))

Kom precis hem från skolan nu ;) Har varit en jävla chill dag ;) Ja, dom första lektionerna har jag ju redan berättat om ;p Men sen hade vi iallafall matte och jag och emil satt oss i ett grupprum och ''jobbade'', satt mest och pratade bara ;) Så gjorde inte ett skit den lektionen heller ;) Sen hade vi lunch och sen idrott, men var inte med på den för jag har ju varit sjuk hela veckan så.. Ja, alla vi som inte var med fick städa i förrådet istället... hahah, Tro det eller ej, men jag damsög faktiskt litegrann ;) haha, sen hade vi so och då fick vi skriva nån utverdering om redovisningen som jag inte var på så hade ju som inte mycket att skriva.. Sen fick vi fika också ;) sen slutade vi så det var chill ;)
Och nu har vi en hel veckas LOV! ;) Så jävla skönt! ;D

Sen hem och nu sitter jag hära ;) Blir att vara hemma ikväll, pallar inte fara till råneå och sittar och tråka på gårn... Blir ju som det.. Har fortfarande ont i skallen också så det är lika bra att stanna hemma ikväll då ;) Då får jag se Idol också, har ju aldrig varit hemma så jag kunnat se det, har ju sett reprisen på söndagarna ibland men inte live ;)

Aja, nu ska jag kika vidare! ;) Vi hörs, puss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)