torsdag 29 oktober 2009

Knaaas hanna! ;)

haha ja det gör jag. Fast uppdateringen har varit kass. Men Daniel kom och hämtade mej hära strax efter åtta så drog vi till råneå ;) Snurra lite ochs en till gårn. Träffade folket dära och sen skulle dom precis stänga så då drog vi iväg en sväng igen. Sen kring halv elva drog vi till hanna. Och vet ni vem vi mötte då? Jo, alla ni som har gått på råneskolan vet vem det är. Men vi mötte Åsa, hon åkte från skolan halv 11 på kvällen mitt i lovet! ;o För vi hade sett hannes bil vid skolan tidigare så.. hahaha. Fyyfaaan.

Sen kom vi till hanna då kring halv elva. Prata lite med hanna å matilda. Smakade av deras äckliga jävla vin. Hojja, nä nog håller jag mej till öl nog. Aja, stod ute och frös lite också.. haha vet inte varför men. Sen in och då var hanna igång kan jag ju då säga! Hon stod på databordet utan något alls på överkroppen, ja utan tröja å bh och stod och dansade och viftade med tröja. hahaha. Vilken syn alltså! ;) Jag vet ni är avis för att jag fick se (y)

Sen försökte vi faktiskt ha ett seriöst samtal med henne, men hon svamlar ju bara bort allt och står som nån spräkt jävla kossa. haha, nä men ni fattar. ;) haha fy vad dum jag är med dej hanna, jag vet att du läser det hära, å jag älskar dej också <3

haha, sen kring ett tiden kanske, strax efter så skyndade jag daniel å oj och dra där ifrån så vi inte skulle bli lika knäppa som dom ! ;) haha. Var förbi jämtön och lämnade av oj och sen drog vi hem till mej. Kom väll hem kring två tiden gick och la oss och sov :)

Vakanade kring halv elva tiden idag låg mest och pratade osv någon timma, sen upp och käkade frulle. Sen upp igen och typ halv decka i sängen. hahaha. Fiint. Sen aldeles nyss orkade vi oss upp å då drog han hem. Blir kanske att vara med daniel ikväll också. Annars tror jag att jag ska rida. Vi fårse hur det blir med det :)

Nu ska jag kika pixbox och bdb osv. Hörs senare! ;) pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)