söndag 11 oktober 2009

sämst på att uppdatera! ;p

Jag vet att jag har varit rätt så dålig med uppdateringen igår och idag ;p Men sen sist jag skrev igår så fixad jag mej och sen åkte jag med mamma till råneå ;) Kan skriva lite om igår då;

Hon lämnade mej ju då hos hanna och vi gick till gårn av alla ställen ;p Satt dära ett tag sen kom amanda och malin dit också :) Gick och satt oss med pontus och kim och dom. Sen kom löken och hämtade mej så vi drog några varv på byn först ;) Sen på uno och snacka med sebba lite sen runt lite mera ;) Sen till uno igen och skacka med kalle david och oj. Sen åkte vi runt lite igen tog det chill ;) Sen drog vi till den omtalade byn långtjärn! ;p haha ;) Hade det mys dära och sen tillbaka till råneå kring halv ett tiden och så hämtade mamma mej dära =) Sen var det bara hem och sova på direkten kan jag ju säga ;p Var tvungen att stiga upp klockan sex imorse! ;p

Steg då upp imorse och åkte till stallet med mamma för vi hade stalljour ;s Jobbigt som fan men aja, ;) Amanda tog min kamera igår och skulle fota lite men träffade inte henne nå på hela kvällen sen så hon har kvar den så det kommer bilder imorgon när jag får tillbaka den ;)

Men nu ska jag iallafall se på idol! ;) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)