torsdag 25 juni 2009

spricka i foten? ;o

Jag kommer inte ihåg när, tror det var samma dag som vi åkte till Gällivare? Ja men iaf den helgen så ställde sej Ragge på min fot, och ont som SATAN gjorde det. Det svullnade upp och blev alldeles blått, men det blir det ju alltid när man blir trampad? Men gjorde ont som satan att gå, men gick iallafall hyfsat i ridstövlarna för det blev mycket stadigare med dom. Men annars var det en mardröm att gå typ, och att stoppa ner foten i skon var ändå värst! Men överlevde och vande mej väll vid att det gjorde ont och lät det vara, men nu typ tre veckor efter är det fortfarande svullet och lite blått! ;s Och ont gör det fortfarande, så vi tror nog att det kan vara en spricka ;s Så får se om det inte blir bättre nu snart typ efter helgen måste jag nog åka och kolla det, för om det är så att det är en spricka blir det ju inte bättre av att jag går på den, och det har inte blivit bättre heller, så ja. Skulle inte förvåna mej! Jag måste ha sköra ben eller nå? För 2006 tror jag det var så sprang jag och trampade snett och det resulterade i bruten fot och kryckor i 5 veckor, yipppie! (n) haha, ja vi får ju hoppas det inte är nå och att det blir bra, sjukt less på att gå omkring med svullen och ond fot. ;s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)