söndag 28 juni 2009

bad dayy.

Ja som rubriken lyder har det inte varit en så rolig dag idag. Började med att foten värkte som fan i morse och jag var trött och less och ja allt. Åkte till siknäs sen, la golvet i mitt rum målade lister satte in toa osv i toaletten uppe. Sen helt plötsligt från ingenting började mitt knä dampa nära att det fick bli kryckor! ;s Måste säga att mitt knä har humör svängningar! Ena dagen är det bra andra är det så illa att kryckorna nästan åker fram och så är det bra nästa dag eller så håller det i sen några dagar så är det bra sen. Jobbigt. Sen nån timma efter det svullnade min tumme/hand upp och ont som FAN gör det, gör ont att röra den, ta i saker osv, men har inget minne av att jag har slagit den eller nå? Men det kanska jag har? vet ej, men något är det och satan vad det gör ont. Åker inte den svullnaden bort så måste jag kolla för kommer inte kunna rida eller nå och foten blir inte bättre så nu blire akuten ngn dag. ;s Nåja, så har värker lite överallt, men knäet är bra nu, men foten och tummen/handen, aj säger jag bara. Men iallafall åkte vid 8 därifrån och till stallet och tog av lindor och så vidare. Behövde inte mocka eller nå för det hade Jnutti gjort åt oss på morgongen :) Tack ;p Men sen hem och nu sitter jag hära och funderar på att kyla handen lite för det är plågosamt just nu! ;s Så ska inte skriva nå mera nu, svårt med en och en halv hand ;)
Kyyyysss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)