onsdag 24 juni 2009

NewKid - Covergirl

Måste bara få säga att jag har sjukt tråkigt just nu! Bara utnött musik på datorn, hittar aldrig nå nytt som faktiskt är bra. Är i stort behov av nå nya låtar så är det ngn som skulle kunna vara jättte jätte gullig och skicka lite låtar så vore det guld värt! (a) Barbro var ju här ikväll också, och vi ska vara ute 6 juli, så tiden fram dit kommer inte bli kul, bara ett jävla massa flyttandes hära! Fan vad less. haha, måste bara få tillägga en sak, red i t-shirt idag ute, och satan vilken rand på armen jag fått, haha, nog blev man brun av bara knappt en timma ute i solen, så kan tänka mej er som har legat ute och stek hela dagen, neger varning måst jag säga! ;o Annars har det inte hänt mycket, det känns som om mitt bloggande blir mer och mer ointressant? Eller är det bara nå jag inbillar mej? Tycker ju det är kul att skriva blogg osså, men vet inte om det kanske är så intressant det jag skriver? haha! nåja, skit i det nu. Tänkte bjussa på en låt här nu innan jag slutar,
http://www.youtube.com/watch?v=KICmHHiEcHY&translated=1 haha, jag har inte fattat hur man får själva youtube rutan hära ännu, men jag lär mej väll strax får jag hoppas :) hehe

2 kommentarer:

  1. Älskar nya bloggen, mkt bättre än nogg =)

    SvaraRadera
  2. höhö tack :) Joja jag är faktiskt ganska nöjd med den ;p

    SvaraRadera

Lämna gärna en komentar! ;)