torsdag 25 juni 2009

Pite imorgon! :)

Kom alldeles nyss hem från stallet, har vart dära och fixat klart allt för Pite imorgon :) och lyssna på detta, jag lyckades bada han! Hjälpligt iallafall. Det har inte gått på dom två åren jag har haft han för han är verkligen livrädd för vatten! Kan inte ens spola hovarna på han! men nåja, smorde allt och ställde iordning. Vi tar inget skåp med oss i helgen, rymms inte och det är så bökigt med ställningen utan på när inte daaad är med :) men det får funka det med. Nu hade jag tänkt ta och sätta mej framför tv resten av kvällen och bara chilla, måste också se till att somna tidigt ikv, kommer fan inte orka annars, i denna hetta! men nu lockade tv'n mera än att sitta hära. ;p
kyyyyss :)

2 kommentarer:

  1. Du som sa att de inte gick ;) <3 Kramar Olivia

    SvaraRadera
  2. haha, ah jag vet, men jag blev helt förvånad ! ;o men det var int lätt kan jag ju då säga ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en komentar! ;)