torsdag 25 juni 2009

hoooot :)

Ja nu är det iallafall sommar ! :) Det har jag konstaterat nu efter ett antal vääldigt varma dagar. haha. ;p Ja igår kväll somnade jag inte försen framåt helv 4 och upp halv 8! precis vad jag behövde.... så just nu är jag trött som fan och sitter i soffan med datorn i knäet och se på mordkommisionen ;p det är faktiskt ganska så bra. hehe. Men iaf, imorse då vart det frukost och sen åkte vi till siknäs och jag var inte på humör kan jag ju då säga, men mitt morgon-humör är inte bra.. Mamma och pappa väcker mej aldrig på mornarna längre för jag är aldrig så happy då. En gång hade madde kommit in i mitt rum och lånat platt-tången och jag hade hopat upp ur sängen och börjat jaga henne, haha! Det är jag på morgonen ;p Men gick upp och skulle måla klart dörrarna men först så var första rollern jag tog typ torr, eller för mycket torkad färg på den så bytte och andra rollern rullade inte, och det är ju liksom det dom är till för men nej. Så då blev jag sur och hällde tillbaka färgen i burken och gick ner och blandade ett glas oboy och satt mej och såg tv tills dom andra hade målat klart lilla toan där uppe ;p Får se om jag alls ids måla dörrarna ett varv till eller om dom får vara som dom är. Åkte iallafall sen hem och så fortsatte jag se på filmen här hemma och städa lite, eller packa ner lite i kartoner. slav göra som fan! ;s Sen har vi nyss varit till råneå och köpt glass :) Tog på mej korta jeans shorts, tshirt och flippflopp, och min syster bara skrattade åt mej, hah! som om man ska gå i skoter overall på sommarn? öh nej inte precis.. ;p Så nu ska jag iallafall fortsätta se mordkommisionen och äta en lakrits puck :)
Ikväll blir det stallet och göra iordning allt för piteå på fredag :) ska rida LC LB, ngn som vill fota? (a) nä nu ska jag dra, kyyyysss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)