onsdag 11 november 2009

Onsdag

Ja hinner bara dra dagen lite snabbt ;) Började med hk, gjorde plättar med oskar. Blev riktigt bra faktiskt. Robert å lukas lyckades inte riktigt lika bra kan man ju då som säga! ;o haha, men det kan man ju nästan fatta själv. Sen hade vi no, bild lunch, tyska, so och sen svenska. Hade förhör om sagor och fabler osv på svenskan. Gick väll bra trorja ;) Sen har vi en saga som vi ska lämna in typ nästa vecka eller veckan efter och jag har redan lämnat in min så för en gångs skull ligger jag inte efter! ;)

Sen sluta och då åkte jag till mormor och käka middag ;) Sen hem och nu ska jag städa mitt rum, igen. sen ska jag bränna nå skivor och göra läxa! hojjja.. Föresten vet ni vad jag gjorde igår? Letade fram guitar hero och playya det ett tag. Sjukt kul när man inte har spelat på ett halv år minst! Om jag hinner kör jag nog det en stund också ;)

Hör av er! ;) Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)