onsdag 4 november 2009

Grattis sara! :)

Grattis Sara ! ;) Men du är fortfarande liten! ;) ;p
Har kommit hem från skolan för ett tag sen och sitter nu hära ;) Har en maaassa läxa jag ska göra nu snart och kanske rida om jag orkar ;)

Skolan har väll vart rätt chill idag. Började med hk, mest bara prata och de, sen hade vi no. Hade labb timma så fick göra nå med cola, jobbade igrupp med robert och lukas. Och dom är väll inte precis dom två som är bäst att jobba med. Dom lekte mest med colan! ;) haha. Sen hade vi bild, och hann faktiskt långt med min bild! ;) Rätt stolt. Sen lunch, sen drog jag och hanna upp på byn och fixa en sak och sen gick vi på bk och satt dära med massa som skulle käka åde.

Sen hade vi tyska och då såg vi på film hela lektionen så det var chill ;) Sen so, skrev bara av några saker som han skrev på tavlan och lyssnade när han förklarade något. Sen hade vi svenska och då satt jag hanna och matilda i grupprum så det var chill det me :)

Sen hem och äta å nu blir det en massa jäkla läxa... suck!

Men vi hörs! ;) Pussss
Daniel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en komentar! ;)